Thursday, June 14, 2012

DIY

Första inlägget skrivet på svenska, känns lite ovant:)

Iallfall, ni vet skorna från Zara som typ alla har? Jag har dem också och jag älskar dem fast än dem inte är de skönaste. Men en sak jag stör mig på är den väldigt smala remmen där uppe önskar att den var lite  bredare som den är på på många andra liknande skor. Tycker helt enkelt inte att den är så smickrande när den sitter så långt ner och är så smal, det blir lite "tant". Så igår kom jag på att jag själv kan få skorna att se ut precis som jag vill! Och idag gjorde jag dem precis som jag vill ha dem och jag älskar resultatet!

Skicka en kommentar om ni vill ha närmare bilder och en beskrivning på hur jag gjorde det :)



Kjol:Bik Bok - Trjöja:Zara - Skor:Zara - Klocka:Seiko - Armband:Dyrberg Kern, ?? - Solglasögon:Ray Ban

Allt förutom skorna och glasögonen är nytt! Kolockan var min studentpresent från mina föräldrar, älskar den, så fin med äkta diamanter och allt <3 Armbanden var också studentpresenter från nära och kära <3 Tröjan som är stickad och har en lite öppen rygg är en ny favorit och kostade bara 179 kronor på Zara. Mintgröna kjolen köpte jag idag på Bik Bok's rea, så fin och sommrig! Har shoppat ganska mycket på senaste...bland annat en ny väska...

Puss så länge!

No comments:

Post a Comment